PAMIĘTAJ

  • na zajęcia obowiązują zapisy, za pomocą PANELU KLIENTA,
  • karnet możesz wykupić on-line poprzez dot-pay (prowizja po stronie klienta), przelewem tradycyjnym z wyprzedzeniem (bez prowizji) lub gotówką na miejscu
  • na zajęcia możesz się zapisać jedynie posiadając aktywny karnet lub wykupioną wejściówkę,
  • jeśli nie możesz skorzystać z zajęć, na które się zapisałeś, możesz je odwołać do 3 godzin przed ich rozpoczęciem. W przypadku braku anulowania, wejście zostanie pobrane z karnetu. 
  • w przypadku braku miejsca na zajęcia, możesz zapisać się na listę rezerwową. Jeśli miejsce się zwolni automatycznie zostaniesz wpisany na listę, o czym poinformujemy Cię mailowo.
  • po zakupie karnetu bedzie on aktywowany w dniu pierwszych zajęć lub 7 dni od jego zakupu
  • w przypadku nieobecności i braku anulacji zostanie naliczona kara umowna w wysokości 30zł. Do czasu uiszczenia kary umownej możliwość zapisu i uczestnictwa na zajęciach zostanie zablokowana. 
  • jeśli chcesz otrzymać fakturę na firmę, koniecznie złoś prośbę przed zakupem karnetu/wejścówki, zgodnie z nowymi przepisami po wystawieniu paragonu nie będzie mozliwości wystawienia faktury. Prośbę o wystawienie faktury należy kierować na adres mailowy biuro@yogata.pl
  • jesli pojawią się problemy techniczne możesz skontaktować się bezpośrednio z administratorem email: pomoc@studiomanager.pl , telefon: 690 168 080